søndag 17. januar 2010

Nytt Vanningshull for gamle Troll i Ord

Ser dette bildet kjent ut?
Jeg har fått henvendelser fra flere personer som savner den gamle Troll i Ord-siden etter at jeg flyttet alt materiale over på denne bloggen da Yahoo Geocities pakket snippsekken og dro. En blogg er litt uoversiktlig i forskjell til en nettside når det gjelder å sette opp innholdet etter tema. Det tar fire klikk for å komme frem til basisinformasjonen om paganisme, og det er tross alt det Troll i Ord handler om, og selv jeg har hyttet neven i fortvilelse når jeg skal finne mine egne saker på denne bloggen. Da er det bedre at jeg investerer litt penger i mitt eget domene (halvveis i alle fall), og lager en ny nettside akkurat slik jeg vil ha den. Og det har jeg gjort!

http://trolliord.webs.com/

Her er all den gamle informasjonen lett tilgjengelig, pluss mye nytt. Denne bloggen får heller være en ekstra bonus for oppdateringer. Skjønner du ikke hva jeg snakker om og har du aldri hørt om gamle Troll i Ord, bare ignorer alt jeg har skrevet ;)

3 kommentarer:

  1. FOR EN FANTASTISK SIDE!!! Veldig ryddig og oversiktlig, kom meg nesten ikke ut derfra. Jeg kommer til å bruke den ofte, men håper du beholder bloggen din også. Som du sier; fint å få med seg oppdateringene her.

    :)

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg tar det som et meget godt tegn. Bare ikke gå deg vill, da ser vi deg aldri igjen ;)

    SvarSlett
  3. Hva skjedde med bloggen og siden?

    SvarSlett